5 saker som stör mig

Fem saker jag stör mig på och varför :
1. Folk som säger att dom är sig själva men i själva verket verkligen inte är det.
Varför ens lägga ner tid på att säga det då? För att verka bra eller? Det lyser igenom människor så himla mycket!
2.Falska personer.
Oh herre, det här ämnet skulle jaf kunna skriva en hel bok om, belive me!
Speciellt när man snackar skit om nån sen dagen efter ba : "ååhhh heejjj! Världens bästa vän, du är så sjuuukt fin!!" Sen två sekunder senare : asså omg, såg du vad hon hade på sig eller?! :O
Och man är opålitlig, man kan alltså inte lita på den personen, har man sagt nåt till någon i förtroende så ska det ju stanna mellan dom? inte mellan dig och hela Sverige..
Kan skriva så sjukt mycket mer men detta får räcka!
3. Avundsjuka.
Visst har jag också vart avundsjuk sjukt många gånger förut men inte går jag runt och skapar rykten osv om den personen?! Sånt är bara så onödigt.
Alla är bra på nånting, bättre att tänka så istället!
4. När jag verkligen vill nåt och mamma eller pappa säger nej.
SÅ himla frustrerande, haha!
är nog inte bara jag va..? ;)
5. ATT DESPERATE HOUSEWIVES SKA SLUTA FÖR ALLTID!!!!! :(
SÅ LEDSEN..
okej, feel free to kommentera vad ni tycker om detta inlägg.
GO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0