5 små sanningar

1. Jag ogillar verkligen falska personer, men tyvärr finns det fööör många här bland oss.
2.Jag är verkligen jätte rädd för att flyga när vi ska till Makedonien, jag är ju verkligen höjd rädd så får se hur det blir! *nervöööös'
3. jag hoppas på att jag kanske hittar Juicy Couture parfymen på flygplattsen, folk säger att det är billigare där!
4. Mina favorit blommor är vita orkideér.
5. Jag tycker att föööör långa naglar är äckligt.

Sådär ja! Nåt ni inte visste? ;)










































Kommentarer
Postat av: anonym

Asso jag har läst flera blggar där dem skriver om falska vänner o sånt, men jag förstår inte riktigt vad en falsk vän är för nått? Asso, hur är man en falsk vän? kan du försöka förklara i ett inlägg typ???

2012-06-21 @ 14:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0