GOD MORGON!

God morgon!

Sovit gott?
Vaknade för en stund sen, idag ska jag ner på stan med min syster, ska leta efter silver shampoo som kommer ta bort det som ser gult ut i mitt hår, skönt!
btw, vet någon vart man kan köpa små saker som man kan klistra på sitt iphone skal? Typ rosetter eller skor?
Om nån vet så får ni gärna kommentera det är ni superduper gulliga! :)
Det är så tråkigt väder ute, har vart det hela veckan ;( , kan det inte bli varmt igen så man kan gå med shorts osv?!
Aja, ska sätta på lite kaffe nu så jag vaknar till liv, älskar kaffe, men då måste jag typ ha massa socker i annars smakar det blä, haha!
Nej men vi hörs senare, love ya'll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0