God morgon bloggen!

God morgon älsklingar!

Sovit gott? Det har iaf jag, sovit som en prinsessa :)
Kom ut från duschen nyss, så nu sitter jag här i soffan ren och fräsh i mjukiskläder, så skönt!

Känner att jag har massor med tid idag eftersom att jag börjar klockan två, i stan så jag kan ta det lugnt.
Och jag vaknade väldigt tidigt men det är alltid skönt att gå upp tidigt på morgonen tycker jag!
Har öppnat fönsterna i endel rum så nu är det svalt och skönt!
Men liksom, vi kunde åkt till grönan men det blev att käka på stan istället..? Vad skulle ni valt, grönalund en  hel dag eller gå och äta på bamboo city i stan? Ganska enkelt va? GRÖNALUND SÅ KLART! Menmen.
Aja, ska sätta på lite kaffe nu och äta frukost, pussen!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ven skulle inte ha valt gröna Lund? Men nej det är ju diktatur..

2012-06-04 @ 09:13:42
URL: http://Http://eemmylieu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0