Har ni fått nya blogg.se ?

Hej på er!
Är det några av er som tittar på fotbollen just nu? Det gör verkligen inte jag, fotboll + stephanie = BIG NO!
haha! Jag gick in och tog ett bad istället! Men heja heja Sverige!!

juste! Min fina vän karen har klippt sig, skit snyggt och hon inspirerade mig så nästa vecka ska jag också klippa mig! Haha, kommer säkert gråta eller nåt för att jag förlorar så mycket hår som jag har sparat läänge men det är verkligen sjukt slitet så jag ska klippa mig!
Är sjukt taggad!

Både karen och emmy  har fått "nya" blogg.se, men inte jag, har ni fått nya blogg.se?

Ah, men ska dra nu iaf, vi hörs mer sen!

Och förlåt för den dåliga uppdateringen men har inte orkat..

Köpte silvershampoo idag från kicks, Lee Stafford! Jag provade det nyss och ska se om man kanske redan ser nån skillnad..? HAr ni provat det? VAd tycker ni om Lee Stafford's produkter över huvud taget? Bra/ dåliga? TELL ME!

'Från kicks 89:-

vi hörs mer imorgon, love ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0