I <3 shoes

Hej på er, det blev inge stan idag, vädret stoppade mig. Konstigt, inget väder som helst kan stoppa mig från att gå ner på stan och spendera pengar på lite shopping! Kom ihåg när jag hade 40 graders feber, tror jag var runt fem år gammal ( överdriver inte ) och mamma sa att hon skulle ner på stan och köpa skor till mig eftersom att jag var sjuk så jag kunde inte följa med, men jag följde med ändå. Min kärlek till skor och kläder är obeskrivlig, tror inte att det finns någon som tycker om det så mycket som jag.. Haha, helt ärligt!

Nej, men sen är klockan redan så mycket så stan får jag ta en annan dag!
Kollade nyss klart på en film så nu blire att sätta på en annan! Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: william

söt header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Stunningly Beautiful" Modell bilder som jag har tagit på Louise:)

2012-06-02 @ 15:59:02
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0