Killing me softly

Hej sötisar!
Sorry för den urdåliga uppdateringen, tänkte berätta lite om dagen då!
Vi gick ju till bamboo city och åt, mysigt och kul! Vi skrattade som fan!
Sen på vägen hem så gick vi förbi kent-affären och jag köpte ett vitt nyckelband där det står " kent vapen & ammunition" på hela bandet med röd text!

Sen här hemma så har jag mest städat och chillat!
Duschade nyss också, haha vet att jag gjorde det imorse också men aja, hade i hårinpackning den här gången och plattade håret efteråt, mitt hår känns aslent nu!
tipsar verkligen om den hårinpackningen från klippoteket, sjukt grym!



Ska bara tare lugnt nu och tagga inför sommarlov som vi får på fredag! SÅ SJUKT KUL!!!
Längtar som en galning!

OCH INNAN JAG AVSLUTAR DETTA INLÄGG VILL JAG BARA GÖRA KLART FÖR DIG KAREN, ATT JAG ÄR INTE ARG PÅ DIG HJÄRTAT.
JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLSSSKKKKKAAAARRRRR DIG BÄSTAVÄN!!


vi hörs sen, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0