Lite om igår och om idag!

Hej på er! Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag var heelt slut! Klippte ju mig igår vart riktigt kort men jag äe nöjd! Tack Emmy och Karen för att ni följde med!
Efter jag klippte mig gick vi Espresso house och fikade sen till ån och satt där en stund sen köpte vi med oss jordgubbar och nutella till karens gård, karen hämtade vattenmelon så då satt vi där ute och lyssnade på musik och åt, yummi!
Det var riktigt mysigt och kul!
Sen hade jag och emmy vattenkrig, HAHA, jag fick mest vatten på mig :((
Tack för en toppen bra dag igår tjejer!♥♥♥♥♥
 
Idag ska jag, pappa och johanna ner till västervik för att fira midsommar och för att min låtsasmammas syster, Karin ska gifta sig! Kuligt! "Vi" har ju en sommarstuga där nere och det ligger jätte nära vattnet, helt sjukt fint och underbart!! Kommer hem på söndag så uppdateringen kommer ligga nera tyvärr :/

Nu har jag också fått nya blogg.se! =D Hittils så har det vart bra men får se senare, kommer inte fatta nåååånting, men det är bara att man vänjer sig, right?
 
Det känns as konstigt att ha kort hår men det är samtidigt mycket skönare, det ser fräshare ut osv!
oh yes, man ser typ ingenting men lite ser man väl? :)
Blev jätte nöjd iaf!
Vi hörs sen, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0