Studenten idag ju!

Hej på er!
Idag så ska jag inte göra nånting tror jag, bara vara hemma och njuta av sommarlovet!
Just ni sitter jag i soffan och dör lite för mina mage gör så in i helvete ont, tjejer, ni vet vad jag menar.
Känns amazing att jag inte ska göra nåt idag för skulle ärligt talat inte klara av det..
Många tar ju studenten idag!
Bland annat min vän Emmys kusin Mibo! Grattis!!
Och Sandras lillasyster Emelie tar studenten idag också! Grattiss!!
Och så klart grattis till alla anda som också tar studenten!
Känner ni några som tar studenten idag? Syskon eller släktingar eller vänner?

Vi hörs senare, puss!
Grattis till studenten emelie, puss!♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gullig du är, tack så hemskt mycket! <3

2012-06-13 @ 15:02:44
URL: http://thisiseemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0