sommarlov imorgon!

Hej på er!
Imorgon är det ju skolavslutning! S har hållit på med att fixa massa saker och sånt inför imorgon!
Kommer att ha på mig en blommig klänning, lägger upp bild senare ikväll!
Imorgon efter skolan ska jag och emmy hem till karen, vi ska kolla på film och sånt, typ fira att det är sommarlov!
Och visst kan man inte fira på ett bättre sätt än med sina allra bästa vänner? :)
Har legat och kollat på pretty little liars hela dagen, alltså, bokstavligen hela dagen!
Just nu är jag på det sista avsnittet av säsong två, och det enda jag har kvar nu är första avsnittet av säsong tre!
Är så spänd på nästa avsnitt!

Nu ska jag kolla vidare, love ya'll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0