" Vad är en falsk vän? "

hej igen..!
fick en anonym kommentar ganska nyss och den skrev : " Asso jag har läst flera bloggar där dem skriver om falska vänner o sånt, men jag förstår inte riktigt vad en falsk vän är för nått? Asso, hur är man en falsk vän? Kan du försöka förklara i ett inlägg typ???"
 
Ja visst kan jag förklara!
En falsk vän går helt enkelt inte att lita på, man ska hålla sig borta från dom, men dom finns ju överallt, tyvärr.
Men jag ger ett par exempel på hur en falsk vän beter sig på. ungefär
 
* Kan absolut inte hålla hemligheter utan måste typ berätta för alla.
 
* Ljuger för sina bästa vänner.
 
* Snackar skit om sina närmsta vänner medans man är med dom.
 

självklart finns det MYCKET mer, men hoppas du förstår! 
Kortfattat så är falska vänner inkompetenta idioter!
 
Alltså, man är bara rakt igenom FALSK.
 
och nu kommer säkert folk fråga hur vet du det? osvosv.
Man kan väl säga att jag har råkat ut för en hel den inkompetenta idioter, ;)

vi hörs mer sen eller på söndag!
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0