Vara sig själv..

Asså varför gör alla en sån stor grej med att vara sig själv för?
Fattar inte det.
Liksom, vad äre som är svårt med det ?!
Nu för tiden när folk säger att dom är sig själva så ska det tydligen vara modigt osv? Tillexempel om nån skulle komma fram till mig och säga att den är sig själv skulle jag ba : och? vill du ha diplom eller nåt ?
asså det ska inte vara svårt? Och jag fattar inte grejen bara? Och jag lovar att hälften av alla som säger att dom är sig själva säger bara sånt för att folk ska säga : men omg vad du är bra! Att vara sig själv är coolt.
Att vara sig själv är det bästa man kan göra!
Så fuck it. skit i alla andra för guds skull.
Om en tjej har gröna kläder och hon är populär och du hatar gröna kläder, sen om du sätter på dig gröna kläder bara för att hon har det och sen säger du att "du bara är dig själv" visst kan man bli inspirerad av andra och tycka att wow, den tröjan var fin, jag skulle också vilja ha en sån! Det är en heeeeelt annan sak.
Ni kanske inte förstår.. Men jag behövde bara skriva av mig, jag blir bara så irriterad på endel.
Som skriver på facebook att dom är sig själva osv sen är dom inte det.
Asså, jag får fan damp över sånt? Idioter alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0