Vilket oväder!

Shit! Har ni kollat ut?!
Det låter som om det åskar och det regnar som faan!
Rätt mysigt ändå! :)
Kom nyss hem från karen, var där och hämtade mitt betyg som jag glömde där i fredags så vilken tur att jag hann hem innan detta oväder började..
Det är sånna dagar som dessa man bara vill kolla på film och äta och dricka gott! Har i alla fall gjort kaffe sen sitter jag och kollar upp lite saker på internet angående det vi ska göra efter studenten, och gud nåde er om ni fegar ur! Jag svär över min farfars döda kropp att jag kommer tvinga er med, så det är bara att hålla ut ;)
Men jag tror inte ni kommer fega ur!
Men nu ska jag kolla vidare, hoppa sinte internet sviker mig, det har vart en jävel idag alltså..
Kolla vad det regnar!
SJUKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0