5 små sanningar

  • Jag kan typ kolla på Robert Pattinson bilder hela tiden 24/7 och aldrig tröttna, :3
  • Jag skulle inte kunna leva utan skor. Jag känner ingen mer skogalen tjej än mig själv, asså.. Det är sjukt vad jag skulle kunna göra för en STOR garderob med bara skor & kläder.
  • Jag har alltid vart ganska "annorlunda" men hellre det än vanlig, tråkig och helt död? Typ.
  • När jag gifter mig är en Wera Wang klänning ett måste.
  • Jag vill ha två barn, en tjej och kille, och jag vill att tjejen ska heta Bella. Inte Isabelle, eller Isabella, utan Bella. Bara.

Något ni visste? Tror inte det.. Förutom sanning nummer två då, det visste nog redan alla. ha-ha.


hur fin?! GAH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0