får se hur det kommer gå..?

Hej på er!
Tänkte på en sak tidigare idag och det är att börja träna! Min bästavän Karen tränar ju på always fitness eller var det heter och jag tänkte börja träna där snart! Och när min bästavän emmy fyller femton ska nog jag o karen tvinga med henne ;)
För man mår så mycket bättre utav att träna, kroppen och allt!
Det kommer bli bra, hoppas jag! :)
FAN!!!! kom nyss på att jag har glömt mina SO saker i skolan! :( Åh herre, hur ska detta gå?
Kommer slita av mig håret or something like that..
Åh nej.. Skolan kanske är öppen dom här dagarna..? Undra om man ska ta sig dit och hämta grejerna? Tror ni man kan? 
Äsch, skit it. Får plugga extra mycket måndag, tisdag & onsdag.¨
Åh vad besviken jag är på mig själv just nu..

Kommentarer
Postat av: callefille

vilket otur du har ;)

2012-05-16 @ 21:35:46
URL: http://callefilles.blogg.se/
Postat av: emmy

hahah jasså, ska ni tvinga mig? ;)



haha steffi, du är inte ensam :( , vi får plugga extra mycket på de dagarna innan provet! :(

2012-05-16 @ 21:55:32
URL: http://eemmylieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0