God natt!


Idag så öppnades det en kentbutik i cityhuset och dom femtio första fick en goodiebag, och jag, emmy, karen o amanda var bland dom femtio första så det var ju kul! Vi stog och köade i en timme minst och när dom öppnade så trodde jag att jag skulle börja gråta eller nåt, så jäkla underbart!
Längtar ihjäl mig tills i sommar då jag ska på kent, underbart!

Imorgon äre ju fyrkamp mellan alla arbetslagen i sporthallen, kommer bli så jävla kul! Taggad till tusen och kommer skrika ihjäl mig, like last year ;)
Nej men det kommer bli grymt!

Nu ska jag sova, behöver min skönhetssömn för en galen dag som imorgon!
Puss och godnatt!

Btw! Vi kommer vara med i tidningen imorgon, på första sidan, det är jag som tar emot påsen! Haha *överlycklig*

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3540645/images/2012/pic_204843989.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3540645/images/2012/pic_204844057.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0