God natt!

Okej, förlåt för mina damputbrott denna afton, tycker vara det är så fult att tro att man kan göra vad som helst utan att tänka på att det skadar en annan ?
Hur kan man bara gå runt och låtsas som ingenting har hänt när det i själva verket har hänt massor ? Hur kan man bara vara så som den här människan är? Jag förstår inte.
Alltså, jag skulle vilja skriva ut ALLT. Från början till slut men nej, jag är inte på samma låga nivå som den där människan. Den förtjänar inte ens att bli kallad för en han eller hon. Den förtjänar inte att bli kallad för människa ens. För så där beter man sig inte, man bara gör inte det! Det är förjävligt. Förjävligt.

INGEN SOM LÄSER MIN BLOGG SKA TA ILLA UPP!! FÖR DEN JAG MENAR LÄSER INTE MIN BLOGG. Ville ba klargöra den saken.

Vaknar med ett bättre humör imorgon förhoppningsvis.
God natt på er! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0