Lyckad dag!

Hej på er!
Har haft en superbra dag idag, började med en jävla massa skratt i skolan, gick hem, Sandra och Emelie kom , vi grillade, spelade kubb och bara njöt! Hade skitkul!
Sen drog jag till karen och mötte emmy där, vi blåste såpbubblor och hade vattenkrig, barnsligt kul!! På slutet blev jag & emmy jagade av karens lillebror, hahah, han är så söt!
Sen vare några ungar som sa att vi fick vara med i deras vattenkrig också, men då skulle inte vi få kasta på dom för dom fick inte bli blöta för deras mammor.
Så emmy ba: Så vi ska vara med men bara dom får kasta på oss?
Ja. Så var det! Men jag drog innan dom kom, skulle tillbaka till syster, sandra o emelie!
Sådärja, ännu en dag avklarad i denna blogg.
Känns ganska överskattat som tusan med den här blogg-gejen, alla har bloggar nu för tiden!
Can't blame them.
Nej men det är skönt att blogga, faktiskt, då får man nåt att göra! Jag ser bloggen som en öppen dagbok ungefär, det är ju typ de?
Wellwell, nu ska jag ta och sätta på nån film att somna till så ni får ha det så bra så hörs vi mer imorgon, hoppas ni har haft en bra dag/kväll ni med!
Puss&godnatt!
( Har tyvärr inga bilder att bjuda på..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0