Stephanie är oteknisk... Som fan.

Godkväll kära bloggläsare!

Min lördag har vart super mysig, med glass, godis och cola osv! Som en lördag ska vara helt enkelt! =D
Snart är det ju tillbaka till skolan igen, tråkigt.. väldigt tråkigt.. nästan FÖR tråkigt, menmen..

Försöker förstå mig på det här bloggerfy ni vet..? Där man kan tjäna pengar på sponsrade inlägg? Men det går ju sådär, jag är ju inte så himla teknisk av mig, håller mig till skor och sånt, hehe =D
Men får ju bli bättre på det för vill ju jobba inom modebranschen, och då måste man nog kunna använda datorer o sånt, men det löser sig! Jag lär mig fort ;)

Men ska fortsätta med det här nu så vi hörs senare, puss!

BTW!!!! Ni vet min vän karen? Hon har skaffat ny blogg, så in på den och LÄS den ;)
www.karengainza.blogg.se heter den!
Hon är grym på att blogga så läs den :)

Aja, ska fortsätta nu, pussen!


Kommentarer
Postat av: Karen n

Haha den är skit god , men man får nog av den efter 3-4 tuggor!



Tack för länken!!:)

2012-05-19 @ 21:21:30
URL: http://karengainzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0