Tidsfördriv!

Fråga : mobil eller data? Svar : mobil, lätt!

Fråga : mat eller godis? Svar : MAAAT!

Fråga : En äkta vän eller flera falska? Svar : En äkta vän såklart!

Fråga : lyx eller budget? Svar : Alla vill väl ha lyx? Leva lyxigt osv, men budget passar mig bättre faktiskt!

Fråga : film eller serier ? Svar : SERIER!!!!!!!

Fråga : pojkvän eller vänner? Svar : Vänner, vänner och återigen VÄNNER.

Fråga : Natt eller dag? Svar : Dag

Fråga : Larviga prinsessfilmer eller läskiga spökfilmer? Svar : Prinsessfilmer. & Jag tycker inte det är larvigt..? Det är väl mest upp till var o en vad man tycker om att titta på!

Fråga : Rosa eller rött ? Svar : ROSA!

Fråga : Pigg eller trött? Svar : Pigg såklart!

Fråga : Fattig men lycklig eller rik och olycklig? Svar : fattig men lycklig!

Fråga : hemmakväll eller utekväll med bästa vännerna ? Svar : det beror på.. Är jag trött så äre alltid skönt att vara hemma o så men om jag är pigg och energisk så passar det alltid att vara med vännerna!

Sådärja! Nu fick ni reda på lite mer om mig va?
Nu ska jag faktiskt sova, orkar inte ens hålla mina ögonlock öppna, haha!
Men vi hörs imorgon, puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0