Rubrik.

godkväll!
Allt bra? Så bra.
imorgon äre den onödigaste dagen på länge, vi ska träffas kvart i tio vid ungdoms-mottagningen och slutar kvart i tolv? hur onödigt som helst!
Då kan man lika gärna vara hemma! Men det tycker inte lärarna såklart!
Idag äre näst sista avsnittet av desperate housewives :( :( :( :( :( :( :(
åhhhååå..
wellwell, får hitta andra sätt att överleva på, kommer inte bli det lättaste jag gjort vill jag lova!

Just nu sitter jag och dricker te och fixar massa bilder, vi ( jag, emmy,jusian och amanda) tog en massa egopics i skolan idag, massa folk gick förbi och en kille kollade på oss som om vi vore dumma i huvet eller nåt..
Whattevaahh, nu ska jag sätta mig ner i soffan sen invänta desperate, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0